Zakupy a reklama produktów?

Czy zastanawialiśmy się kiedyś nad tym jak bardzo mocno nasze zdanie na temat poszczególnych produktów, czy to spożywczych, kosmetycznych czy jakichkolwiek innych, kształtuje reklama? Czy mieliśmy taką sytuację, iż zorientowaliśmy się, że daliśmy się nabrać, bo w rzeczywistości danemu produktowi bardzo wiele brakowało do tego, co pokazane zostało w jego reklamie? Nawet jeśli nie każdy z nas się do tego przyzna, prawda jest taka, że chyba nie ma osoby, która choć raz nie uległaby czarowi reklamy i jej ogromnej sile. Pewne określone marki czy to szamponu do włosów, ketchupu, masła czy maszynek do golenia (i tak można by długo jeszcze wymieniać) są uznawane przez nas za bardzo dobre, albo i najlepsze, bo tak właśnie każde nam myśleć reklama i nierzadko wysoka cena produktu, a często jest tak, że po inne produkty z tak zwanej niższej półki nawet nie sięgamy i nigdy ich nie wypróbowaliśmy, bo nie są wystarczająco dobrze wypromowane. Dlatego też uznawane są przez nas za produkty gorszej jakości, a tak naprawdę może wcale nie są takie złe i być może byłyby w stanie spełnić nasze wymagania. Kiedy wybieramy się na zakupy zazwyczaj jest tak, że nie oglądamy się na inne artykuły, innego producenta niż te, które bierzemy do koszyka standardowo. Z jednej strony reklama jest bardzo pożyteczną sprawą ponieważ to właśnie dzięki niej możemy dowiedzieć się o różnych nowościach, promocjach i tym podobnych. Ale warto z drugiej strony pamiętać o tym, że reklamie do końca nigdy nie można wierzyć, bo jeśli zawierzymy, możemy później mocno się rozczarować. W związku z tym warto do wszelkiego rodzaju reklam podchodzić z tak zwanym przymrużeniem oka. I nawet jeśli to właśnie dzięki obejrzanej czy zasłyszanej reklamie zechcemy zainteresować się danym produktem, zanim postanowimy go kupić, obejrzyjmy go jeszcze dwa razy.

error: Content is protected !!